close
凹凸洞有救啦 同月球表面凹凸洞say goodbye
 
 
凹凸洞嘅你有救喇!小妹試完覺得堅係work,所以想係到同大家分享下如何拯救月球表面——凹凸洞問題!
 
話說小妹係青春期嘅時候,因手多多,處理暗瘡不善,搞到依家塊有塊面好似月球表面咁,好鬼核突。。。依家大個都係靠遮瑕膏遮下,但我想講遮完都係咁礙眼。。。
 
幾年前就已經有諗過做激光,去下凹凸洞+收下毛孔,不過礙於價錢偏貴,嗰陣淨係做part time,都未有咁多錢,淨係試左一次超貴嘅體驗價之後都唔敢再去,間嘢仲好hard sell,幸好當時真係無咁多錢同無卡係身,先無比人sell到。
 
嗰陣可能因為我無買course,淨係做試做價,所以無心同我做好佢,跟本唔覺凹凸洞有改善過,十分之一都無。。。做完好似無做過咁。做嘅時候又係我耳邊sell我,堅無奈。
 
 
 
試完第二間真係不自覺咁愛上左,依間係我最近係IG見到嘅,係尖沙咀算係新嘅舖頭來,可能因為新開嘅原因喇,Picoway去凹凸洞體驗價只係$388,用嘅係全像聚焦鏡比起其他公司抵超多,同埋$388咁抵試下都唔怕。
 
雖然都係試,但打完之後個感覺係唔同左。打完出來塊面會紅紅地,但係見得人嘅同埋好快就散,打嘅時候也無感覺到有痛感,舒舒服服完成左成個療程,算係滿意
 
最重要係佢地無hard sell我,無論做前做緊做完都無hard sell,返而好細心問返我做緊嘅時候有無咩唔舒服,做完仲好貼心提返我要做多啲保濕+防曬
 
 
 
其實身為客人嘅我,我想要嘅就係呢啲,而唔係一味係到hard sell到我顛。有佢講無我講。試完覺得幾好,價錢又唔係好貴,所以就決心買左10次,價錢都只係$9800,今次好大決心KO凹凸洞!
 
目前為止做左兩次嘅picoway,凹凸洞嘅改善肉眼係見到架,超興奮,同埋毛孔確實收係收細左,真係覺得好surprise,估唔到效果咁快見到,我諗做多幾次,就可以同月球表面講byebye
 
同樣受凹凸洞之苦嘅姊妹,真心推薦去試下呢間,平得來又好用心幫你打,呢樣係我下決心買嘅原因!
 
Wiish Derma 瑋詩醫美中心
首次$3889800/10次)
Whatsapp 查詢預約: 63541448             
arrow
arrow

    pearllambb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()