close
脫毛彩光好還是激光好? 話你知邊種脫毛方法既有效又安全,價錢又便宜!
 
吾試吾知,一試便愛上既---激光脫毛!!真係堅快捷、方便、效果仲好好!!
 
我係一個做左彩光已經有差不多10年既人,開頭覺得彩光好似幾有效,慢慢做得多發現---原來彩光脫毛係好難斷尾,一定要keep住每月一次既療程先維持到個效果。如果吾keep住做D毛髮就好快標返出來,同埋彩光打落去皮膚嘅時候係好鬼死痛,每打一下光就有一下彈橡筋咁,一打一下我就捉實拳頭,心入面,點解我俾錢又要我受苦。
 
 

 

 

 

直至朋友做完4次既激光療程後,感受到激光脫毛既好就好推薦我去做。仲記得朋友同我分享做完激光脫毛後皮膚竟然變得白滑咗,D毛髮生長既時間就越來越慢,越來越幼細,絕對好推薦我去做激光放棄彩光。
 
係朋友推薦,我就去左旺角既Wiish Derma做全身激光脫毛(朋友都係全身做)。原本我都唔打算做全身既,只係想做全腿++腋下,但係逐part脫的話,計計埋埋都差不多=全身脫毛既價錢$9800。再諗諗其實背部+bikini v line+臉都想脫毛,所以最後我就揀左全身脫毛$9800
 
 
 

undefined

 
 
D顧問都好nice,詳細講解激光脫毛既資訊之餘更無hardsell我,簽完分同意書就離開就直接入脫毛房。雖然朋友比左個心理準備我話激光脫毛係吾痛既,不過我都有D驚,搞到脫毛師第一打落來既時候好不期然咁震左震。其實脫毛師打脫來之前都會講聲『準備』先落手既,但自然反應就係怕所以震左=_=
 
事實係打落來吾覺得痛,用既機係Gentlelase Pro 755nm,感覺有D涼,同彩光好吾同。如果比我再揀多一次,一定吾會再做彩光。依到嘅脫毛師又好nice,好似朋友咁傾吓偈傾傾吓就完晒全身脫毛療程,又無係側邊hardsell我,再吾係比錢買難受。
 
 
 
 
 
療程完左比我既感覺仲大,皮膚係如朋友咁講,會滑左幾近望落都好乾淨,吾再有毛毛飛起。做左兩個月效果更加明顯,毛髮生長慢左好+幼細左,無晒之前好吉手既感覺
 
簡潔咁講:2次激光療程=6次或以上既彩光療程。
做完激光真係返吾到轉頭做彩光,即使激光價錢貴少少,但我覺得激光係NO.1
 
 
Wiish Derma
Whatsapp:6354 1448
arrow
arrow

    pearllambb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()